5bucuk aylıkken ek gidaya gecis yaptik suan 8bucuk aylık dis olmadigi icin kati gida vermeye cekiniyorum mesela pankek hic vermedim bir kere patatesi ezmeden veriyim dedim bir dilim cignemeye calisti ama pek basarili olamadi ki yutmakta zorlandi ama burda görüyorum 15 aylik cocugun disi yok bekliyoruz diyenini de eger benim oglanin da disi cikmazsa böyle pütürlü beslenmeye devam mi edicez acaba siz nasil yapiyorsunuz