Beren2019 benim annem kreş öğretmeni ben de onunla gide gele oralarda büyüdüm diyebilirim, yatak çarşaf çiş olmuşsa belki uyku saatinde kaçmış olabilir eğer uyanıkken olduğunu söylüyolarsa dedikleri gibi sıra sıra değiştirdikleri için bekleme süresinde olmuş olabilir. Belki çocuk oynarken vs bezi kaydı bez hiç ıslanmadan çiş geçti öyle bile olabilir. Evet biz anneler kendimiz yapmadığımız için o an yanında olmadığımız için vicdanen rahat değiliz sizi çok iyi anlıyorum ama çocuğunuzun genel tavrına bakın eğer okuluna giderken keyifliyse içine kapanık değilse okulda öğretmenden bahsedildiğinde olumsuz bi tepki vermiyosa böyle şeyler olabilir evde de başımıza gelebilir öyle düşünün. Ne kadar iyi bakılırsa bakılsın kimse sizin kadar iyi bakamaz sonuçta o yüzden biraz tolerans gösterilebilir😌