yavruhamsi destekli uyuyan bebeklerde daha sık uyanma görülüyor,benimkiler 6_7 aylarda uyanma konusunda zirve yapmıştı,9.aydan sonra eğitim verdim ,bitik durumdaydim, geceleri de sallanmak istiyorlardi vb.
Tavsiyem şu bebeğiniz küçükken besigine alistirin tüm uykularda orda uyusun,şimdilerde en masum desteği verin piş piş ,el tutma vb.bunlarin hepsi yatagindayken olsun,orada sakinlesmeyi öğrensin,güvenli bilsin.mik dedimi kucak yapmayın,uykuya dönmesi için zaman taniyin ona.
Bez de mümkün olduğunca gece değiştirmeyin,geceleri bir beden büyük bez kullanın.