Neslihankarabal Allah yardımcın olsun çekecen biraz kardeş İnan 4. Ay aşısı olduk 6. Ay olmadık ama 4. Ayda fitille bile düşmedi fitil veremiyorum diye üzülme zor analık bizim de Ramazan’ın ilk günü aşı var kısmet artık gene çok ateşlenmese bari diyorum