pogacayanakli_aylamm Kızlar sezeryan doğum ile 2 ay önce doğum yaptım. 3 4 günde bir lavaboya çıkıyorum. Her ciktigimda kanama ve makatta cam kesiği gibi ağrı oluyor. Ne yapmam lazim bi öneriniz var mi
Yorgunanne89 pogacayanakli_aylamm cam kesiği gibi bi ağri oluyorsa muhtelemen anal fissurdur. Genel cerraha görun bence eger çatlak varsa ilerlemeden krem tedavisi baslanirsa geçiyor ama bekletirsen çatlak derinleşiyor ve kremler ne yazik ki fayda etmiyor
tosbilitostos pogacayanakli_aylamm öyle olsa normal aslında bende oldu çünkü. Hamilelik te basur oldum. Sezeryan doğum yaptım 10. Gün falandı işte kabız oldum normalde dikkat ediyordum zorlanmayım diye ama o şekilde olunca yanma hissettim. Şükür kanamam olmadı hiç.