sinefil Kızım 13 aylık herşeyi yerde gördüğü en ufak şeye kadar ağzına atıyor hamileyim sürekli süpüremiyorum da sizinkiler de öyle mi, yoruldum peşinde koşmaktan, ağzından birşeyler çıkarmaktan 😞😖 Ne zamana kadar devam edecek böyle tecrübeli anneler?
BeyzaLivaLeyla sinefil 13-14-15-16 ay bu alışkanlık tavan yaptı bizde her şeyi ağzına atıyordu 17.aydayız rahata erdim biraz anlamaya başladı gibi ama yine boyalarını ısırıyo falan değişik bende bekliyorum geçsin diye
Dogavesultan sinefil benim kızımda aynı yerde ne buldu atar ağzına hergün süpürmeme rağmen dip bucak illa bişey buluyor örneğin çorap pamuğu ip gibi şeyler anında ağzına atsr ve hayatta açmaz ağzını yutar hemen bende çok dikkat ediyorum ama olabiliyır bazen
Sophiasmom sinefil 22 aylık hala bulduğu şeyleri ağzına götürüyor. Gelişim düzeyine göre dünyayı tanıma şekli bu. 3 yaşına kadar da devam edecek ama azalarak. Sabırlı olmalısınız.
sinefil Mom070 Çok dikkat ediyorum zararlı hiç birsey bulundurmuyorum ama ister istemez kıyafetlerin nevresimlerin pamukcuklari filan oluyor tek tük yemek kırıntıları eline ne gecse direkt ağza 😬
BeyzaLivaLeyla sinefil valla bazen diyorum ki samanlıkta ki iğneyi benim kız bulur maşallah nerde ne zaman ne göreceği belli değil sayesinde 4 gözüm 4 kulağım var artık 😃
sinefil Sophiasmom Sabırsızlıktan ziyade korkuyorum içinde bir tüy yumağı birikecek diye😬 daha çok yolumuz var demek çocuklu eve robot süpürge sartmis onu anladım 🙄
sinefil BeyzaLivaLeyla Ya evet koca odada uçan sineği izliyor geçen koltuğun altına bakıyor dedim kesin oyuncağını düşürdü baktım minicik bir kırıntı görmüş onun peşine düşmüş Allahım ya sabır 😂