Arkadaşlar oğlum 22 aylık tuvalet eğitimine başlamak istiyorum. Mesela soruyorum annecim sen kakanı nereye yapıcaksın diyorum banyoda klozetini gösteriyor. Çiş kaka var mı annecim diyorum bezini tutuyor. Başlasam mı bilemedim. Bezi cıkarttm mı tekrar sıfıra dönmek istemiyorum. Emiyor da ayrıca. Lütfen yardımcı olur musunuz cok kararsz kaldım🎀🙃