Merhabalar tecrübeli annelere bir konuyu danismak istiyorum oglum 3925 dogdu 5. gun aile hekimi kontrolunde 3960 çıktı dogum kilosuna henuz ulasmamis dediler kiyafetler oldugu icin boyle çıkıyor dediler 7.gun doktor kontrolü vardi 3870 çıktı ordada tarti farki olabilir ama çocuk doymuyor dedi doktor o zamanda cok agliyodu ama bilemedik doymadığini sezeryan dogum yaptim sutum 3 .4. gün anca geldi bu seferde çocuk biberona alistigi için emmedi ama doktor mama vermekten korkma dedi sutumu sagiyordum fazlasini 60 cc cikiyor mu dedi doktor çıkıyor dedim emzirdikten sonra mutlaka onuda ver dedi simdi cok sukur gayet guzel emiyor 10 gunluk oldu gunluk çısli bezi 6 7 yi rahat buluyor kakada 3 tane mutlaka yapiyor doyuyor anlamina gelmiyor mu 10.gunde tekrar tarttirdim 3970 cikti dogum kilosuna gelmis ama kilo almis olmasi gerekiyordu simdiye kadar dediler gec emmeye başladığı için bu farki kapatabilir mi 1 ay sonraki onemli dedi ebemiz ama cok endiselendim suan sukur 2 3 saat icinde uyandırıyorum uyanmazsada uyandırıyorum 20 dk rahat emiyor duzenli uyuyor duzenli besleniyor sukur eskisi gibi aglamiyor toparlar mi yardimci olur musunuz ilk çocuğum heryerde farkli birsey yaziyor emin olamıyorum bilenler yazabilir mi lutfen