Bihter34 reklam daha çok tehlikeli. Sizin kendi tercihinizi ama TV izlememeli. Özellikle reklamlar beyinde boş bı döngüyü ilerletio. Ayrıca göz dalmasinda herhangi bir sese,el cirpma vs tepki vermenesi lazım. Çok şükür ki sese tepki veriyormuş. Bence bı sure bı TV kapatın.