Justmomy Bebeğim 5.5 aylık mama sandalyesi aldım bir haftadır ara ara oturuyo ama yanlış mi yapıyorum içim rahat değil 4 aydan beri kucağımda otıruyo oturmak istiyo. Erken mi oturtuyorum
Miraaayadeee Justmomy bende bekliyim doktor 6 aya kadar hiç oturmasın dedi ama benimde kucağımda oturuyo az az
minikbirbal Justmomy ben tam 6. Ayda başlamıştım ama doktorlar oturmak istiyorsa yavaş yavaş başlatın diyor genelde
Epifenomen-gkc Justmomy ben de bekleyeyim şurada 🙈 benim kızım da 5 ay 11 günlük aynı dert bende de var
ErkekkAnnesii Justmomy aslında ara ara oturtabilirsiniz ve zaten bebeğiniz oturmaya hazırsa sıkıntı yoktur doktorum 4. Ayında destekli oturtabileceğimi söylemişti ben 4.5 aylıkken başladım bebe yatmazda kısa kısa oturttum 6. Ayından sonrada zaten mama sandalyesinde oturdu oturmaya hazırdı çünkü sizde bebeğinizin durumuna göre oturtun kısa kısa bir zaman sonra zaten oturma eylemi iyice gelişir uzun süreli oturmaya başlar tabi gene takipte olduğunuz doktorunuza sorun benim doktorum 4. Ayında sonra kısa süreli oturtabileceğimi söylemişti her doktor bir değil ama oğlumun oturma eylemi vardı ondan kısa süreli oturttum
serebro Justmomy 5ay kontrolümüzde dr oturtun demişti 5.5 aylıkken 3 5dk mama sandalyesinde otururdu. 6.5 aylıkken kendi başına otururdu
Fatmacicek Kendi cocugunuzun hareketlerinden anlarsınız . Benim oğlum hareketli ve meraklıydı destekli 5,5 aydan sonra oturtmaya başladım günlük yarım saat kadar . Sırtına destek koyunki beli agrimasin mama sandalyesinde .
Dogavesultan Justmomy 5 aylıkken yavaş yavaş oturma egzersizlerine başlamıştık 10 dkyi aşmayacak şekilde oturabilir bence sizin gözünüzde oturmaya hazırsa yavaş yavaş oturtun
tosbilitostos Justmomy canım erken aslında biraz daha beklesen daha iyi olur 6. Ay oturmalı diye biliyorum.
tosbilitostos Justmomy ama bebeklerde farklılık gösterebiliyor bebeğiniz belki erken oturcak oda var ama.