Ebrarrrr evet canım geçiriyor tabi her bebek bir değil neyin iyi geldiğini denemeden bulamassınız oğlumunda kızarıktı ve cildide kuru hem cildi nemli tutuyor hemde zamanla geçiyor tabi hemen geçmesini bekleme düzenli kullanırsan geçer inşallah bizim 4. Aydan sonra başladı 1.5 2 ay içinde zaten azaldı ve geçti maksimum 3 ay diyeyim bizim geçmiş oldu şuan 9 aylık ve çok şükür yok ama gene kullanmaya devam ediyorum ben her banyo sonrası cildine sürüyorum ve özelliklede egzaması olan yeri gıdısına da sürüyorum geçmiş olsada çünkü tekrar çıkma durumuda var ama tabi kremin yanındada yünlü vs kıyafetler giydirmedim cildini tahriş edecek şeyler kullanmadım şampuanını değiştirdim cildini kurutan şeyleri kullanmadım zaten kış olduğu için sık banyo yaptırmıyorum ama egzamadan dolayıda banyosunu 2 güne yaptırıyorsam 3 4 günde bire çıkardım ki vücudun nem oranı azalmasın ve egzamayı tetiklemesin diye çünkü kuru cilt egzamayı tetikliyor bunlarda önemli egzamayı tetikleyen şeylere dikkat ettim inşallah sizede iyi gelir