dominantteyze Kızlar bebegımın hırıltısı var serum fızyolojik yaptm sonrasnda öksrmesi normalmı bide burnu teöiz sma hırıltısı var nedendir bu
Zekimurendebizigorecekmi dominantteyze Genzine kaçmış olabilir o yüzden öksürük yapabiliri . Burnu temiz olmasına rağmen hırıltı varsa üşütmüş olabilir bi Dr a mı görürseniz
ecemm-6161 dominantteyze genzine kaçıyor canım ondan öksürüyor hapşirması normal bebekler hapiirması ciğerleri geliştiriyor burun deliklerindekş tüyler gelişyor doktorun demişti
Zekimurendebizigorecekmi dominantteyze Hapşırması falan normal canım ama hırıltı devam ediyor diyorsun huzursuz gibi mi bebeğiniz öyleyse binsinler hekimi görse en azından