Kizlar 4 aylik bebegim var gecen haftadan beri oyle saclarim dokulduki resmen bir avuç kaldilar kel kalicam diye korkuyorum.bide benim sacim tez uzamiyor,cılızda yapisi vardi.tekrar ciksa bile hemen uzamazki,cok uzuluyorum yillardir duzlestirici surmuyorum ki kırılmasinlar faln diye..napmaliyim,yaşayaniniz var mi?