Eytufe canım cok iyi anlıyorum bende öyleydim oturur aglardım yemedi diye 1 hafta ara vermek yerine sevdiği bişeyler varsa meyve bile olur onlara yoğunlaş. Ben mesela corba yapardm 1 2 kasık yedirene agzını actırana kadar neler cekerdım sonra baktım olmuyor sevdiği seyler üzerinden gittim. Yemese de cok zorlamadm. Az az da olsa düzene girecektir sizim bebekleriniz de zamanla iştahları açılıyor. Diş dönemi atak haftaları derken biz annenler de cok yıpranıyoruz ama yalnız degılsın sen sakin ol zorlama unutsun oyun arasınsa filan dene