Papatya07 Arkadaslar 4bucuk ay oldu dogum yapali kizim cok gazli surekli kucakta ve inanilmaz karnım ve dikisime dogru agrilarim oluyor. İcerde biseyler oluyor olabilirmi. Bu agrilar omrluk kalici olabilrmi. Birde catlamaya basladi karnima dogru heryerim noluyor anlamadim hergun agri cekiyorum tecrubeli annelerin cevabini bekliyorum tesekkurler
Mucidem5 Papatya07 bizde 4 aylik olduk herhangi bir sezeryan agrim yok hamd olsun bence normal.degil en kisa surede doktora gitmelisiniz
Karides Papatya07 her gun agri cekmeniz normal degil. bende sez oldum arada bir gelip giden sizlamalar oluyor tabi ama dayanilmiycak gibide degil bence bi doktorunuza sorun