Elifeminask benjim kızımda aynı böyle oldu .9.ayına kadar çok güzel yiyordu .sonra bi anda iştahı kesildi. Diş ten kaynaklı sanrım .ben hiç zorlamadım, aç da bırakmadım, emzirdim bol bol. Doktorunuzun dediğine katılmıyorum, her çocuk bu dönemden geçer, aç bırakmak çok insafsızca. Yemeyen çocuk aç da olsa yemiyor zaten. Ayrıca memeyi doymak için değil zevk için emiyorlar. Bi nevi rahatlatıcı, stres atıyor benim bebegim emerken .mutsuzsa yüzü gülüyor görünce. Asla mahrum etmezdim o şekilde. Benimki su an 11 aylık. Kendi yemek istiyor ,benim verdigimi kabul etmiyor .bende yiyebileceği şeyleri önüne koyuyorum. O onları yemeye çalışırken ağzını açtıkça sıvı şeyleri de yediriyodum çorba, yoğurt gibi. Istedigi kadar yiyor, basını çevirirse hiç zorlamıyorum. Ayrıca ona özel bişey yapmıyorum artık.yag ,tuz ,salca azaltarak bizim yemeklerimizden veriyorum