Papatya07
Arkadaslar 4bucuk ay oldu dogum yapali kizim cok gazli surekli kucakta ve inanilmaz karnım ve dikisime dogru agrilarim oluyor. İcerde biseyler oluyor olabilirmi. Bu agrilar omrluk kalici olabilrmi. Birde catlamaya basladi karnima dogru heryerim noluyor anlamadim hergun agri cekiyorum tecrubeli annelerin cevabini bekliyorum tesekkurler
111bebek
Söyledikleriniz normal bir durum gibi değil. 4.5 ay çok uzun bir süre, ihmal etmeden doktora görünseniz iyi olur ☺️ Geçmiş olsun
Happymother
Ben 6 ay oldu doğum yapalı hiç öyle şeyler yaşamadım kontrole gittinizmi doğum sonrası