Merhaba güzel anneler, 9 günlük oğlumun hafif sarılığı var emerken de çok uyuyakalıyor doyduğundan emin olamıyorum o yüzden 3 saatte bir 40-50 ml sağıp biberonla içiriyorum uyanık anında sonra meme de veriyorum gün içerisinde zaten genelde memede uyuyor bu şekilde yapan var mı hiç ilerde ne gibi sorun yaratabilir suan memeden kesilecek gibi durmuyor kesilebilir mi ya da sağdığım için sütüm kesilebilir mi yardımcı olursanız sevinirim🥰