Kızım 4 aylık , arada bir meme itiyor istemiyor ama biliyorum sütüm azaldığı için öyle yapıyor eminim , göğsüm doluyken alıyor asla itmiyor . Emzik kullanıyorum uykuya geçişte kım uykuya dalında atıyor ağzından . Bugün kontrolümüz vardı memeyi bazen istemediğini söyledim doktora sütüm azaldığı için dedim oda sanırım emZiğe bağladı konuyu emzik biberon vs verme bırak dedi ne düşünüyorsunuz ama eminim süt gelmediği için öyle yapıyor sürekli yapmıyor