H-123 Çanlar kızım 20 gündür adım atıyor babasıyla gel yapınca geliyor ama ayakta kendi durunca kızım gel diyorum sanki tedirgin gibi korkuyor sanki yürüme evrelerinde normal mi
mechule H-123 bizimki de aynı bi kaç kere düştü tamamen bıraktı tekrar cesaretlendirdim düştüğünde normal bi şeymiş gibi davranmaya çalısıyorum gülümsüyorum
Grupyildizi Normal cnm birden olmaz dusunce hih deme sakin endiselenmesin dustugunde gulumse alkis yap ki korkmasin
H-123 Grupyildizi Ay sanki biz çok korumacı davrandık ondan mı oldumu canım Tesekkur ederim cevabın icin
1yenianne Benim oğlumda öyleydi yaşına 1 hafta hala ilk adımlarını attı ama korkuyordu cesareti yoktu 13 aylık olduğunda o korkusu azaldı yürümeye başladı zamanla yürür çok normal 🙂