Deniz3461 mutlukalp21 boyumuz kısa gidiyor sanki. 2 buçuk aylık olduk ama. sizinki de baya güzel kilo almış. Sadece anne sütü alıyor değil mi?
mutlukalp21 Deniz3461 evet sadece anne sütü bu ay biraz düşük dedi doktor ama iyi bencede biz karı koca zayıfız zaten :)
Melek030 2 aylıkken 6500 kilo 67cm di. 3710 gram 54 cm doğdu. Şu an 2 ay 12 günlük her bebeğin gelişimi farklıdır
AlpBeyinAnasi Tugce_kls 3280 Gr 53 cm doğmuştu, 2. Ay kontrolünde 6400 gr 62 cm’di. Şuan 2 ay 13 günlük. Kilosu boyu farketmez, gelişimi normal sağlığı yerinde olsun bebeklerimizin 💛
Melek030 Acelyali evet doğduğunda 3700 gram dediler bi baktım zayıf bu dedim ama leylek gibiydi üzün bacaklı meğerse boyundan dolayı kilosu 3700 oldu