Kizlar bebeğim alerjik bir bebek cok sulu kaka yapiyor gazla beraber çok rahatsiz oluyor aylik kontrolümüze daha var maflor damla kullanirsam bagirsaklarini rahatlatirmi sulu kakasini gecirirmi cogu kisi kabizlik icin kullanmis ama uzerinde ishal icin yaziyor ishal icin yada benim gibi bu sulu kaka icin kullanip faydasini goren varmi Yada relactaz mi kullanmaliyim süt alerjisi var