1prens1prensesannesii zaynebimmm yani eh işte diğer aşılarda ki gibi. Ama öyle aman aman birşey yoktu
Ymncn Dr bize gerek yok dedi 9.ay için ama sağlık ocağıda yapılsın dedi. Özel dr kızamık daha önceki aşılarda var dedi ama sağlık ocağı hemşiresi yok dedi kafam katıştı bilgisi olan varmı
aysunakin Ymncn ben yaptırmadım salgından dolayı öne çekmişler okulda olmayacak filan dedi hemşire ama 1 yaşında olacak zaten o yüzden erkenden yaptırmadım