Linaguven Merhaba Mayıs sonuna oğlumun bir yaş dpgum günü için ailecek 10/15 kişi olacağımız bir yer onerisi arıyorum Ankara da olanlar dışarda nerede nerede kutladiniz pasta süsleme v.s bı yerle anlaşıp yaptıysanız tüm tecrübelerinizi yazın lütfen…