Zlhbrknt 38 günlktü ilk bindiğimde suan 3 ay 25 günlüğüz 4,5 kere bindik, iniş kalkışlarda emzik biberon verin ve ya emziriyorsanız emzirin ml i basınc farkından dolayı kulakları agrımasın, gerekirse kabin ekibinin işi bitince de koridorda dolaşırsınız, mama yaparken de ya bir yolcudan ya da kabin ekibinden rica Ederseniz 5 dk tutabilirler bebiş, stres olmayın zor bir durum değil🤗