kurabiyela Benim koltuklarım yüksek olduğu için cok rahat giriyor altlarina. Berjerlerim biraz daha alcak mesela onun altina girince takılıyor o yuzden berjerleri yasaklı bölge yaptim haritadan. 4 seviye vacum modu, 3 seviye mop nodu var. Turbo seviyede halı performansı efsane bence elektrikli süpürge performansiyla eşdeğer. Mopu da kullanıyorum gayet güzel siliyor bence.