Uraz58 1 ay 19 günlük prematüre oglum var. 1 ay önce küvezden 2600 çıktı şuan 3300 civarı. Azmı kilo alımı? Mamayı arttırmalıyım emzirme sonrası 30 cc veriyorum
Sevda6767 Uraz58 bir ayda 700 Gr almış az değil ama bizim bebeklerin ilk aylarda daha çok kilo almasına ihtiyaç var canım. Benim ikizlerim de küçüktü. Doktor ilk aylarda iyi besle bol bol emzir dedi. Doktoruna danışıp mamayi arttirabilirsin
Tugcealp Uraz58 ilk ay genel de 1 kilosu alınmasını bekliyorlar diğer aylar 500 gramin altına düşmemesi lazımmış eğer emzirmeden sonra 30 cc yi bitiyorsa bir 30 cc daha verin bakın
bicirik Uraz58 Normalde iyi ama prematüreye göre az daha sık emzirin mamayıda çoğaltırsanız Kusabilir.
Ebruatktrk Normal canım doktorlar 500 ile 1.5 kilo arası aylık kilo alımını normal kabul ediyor eğer bebeğin sürekli ağlamıyorsa arttırmamanı öneririm