Esra___ Sevil vermeyi düşünmüyorum şimdilik Cnmm en kötü ihtimal sağıp kaşıkla veririm ben de yavaşlar diye biliyordum ama doktor çok az almış deyince insan ister istemez kafaya takıyor
Esra___ zumratugba gazdan dolayı baharat tüketmiyorum Cnmm hala o korkuyu yenemedim 2 ay neler çektik sarımsak çok nadir yemeklerin içinde inş aktif emmeye başlar sütünüzün yetmediğini nasıl anlıyorsunuz
Esra___ Betull312018 oğlum da reflü var zaten ayrıca ağzının suyu da çok akıyor bugüne kadar kilosunu etkilememişti
Esra___ Cinarege_ aynı Cnmm ağlıyor emmiyor böyle devam ederse sütüm de azalacak 😔 hemen hemen aynı kiloda bebeklerimiz
Humus Esra___ benim bebisimde 4. Ayda mememde agliyordu. Bnmkide bu ay az gram almis. Mememde aglrken birakioyodum bes dakka snra tekrar dneiyodum. Yada aglamasini bekliyordum. Snra kndi aliyordu. İlk istemiyo snra aliyor. Yads Uykuya daldiktan 15-20 dakka gecsin hemen memei uzatiyodum yattigi yerden oyle emziriyordum. Bi iki hafta boyle surdu. Snra gecti. Suan 4.5 aylik olduk. Duzeldi. Baslarinda hic dogru duzgun emmemisti.
deleted2310 Esra___ her bebek kendine özgü sağlıklı olduktan sonra kısa olmadının yada az kilo almış olmasının ne önemi var?
Esra___ deleted2310 tabiki önemli olan sağlıklı olması doktor çok az almış deyince gelişimini etkiler diye panik yaptım o yüzden burada sorma gereği duydum bu aylarda bu şekilde olan birtek benim bebeğim mi diye
Esra___ Humus 3.aydan beri böyle Cnmm me yaparsam yapayım uyku sersemi olmadığı sürece emmiyor bazen isterse gündüzleri güzel emiyor inş geçer bu durum biran önce mama vermek istemiyorum
incim55 Esra___ o ne demek ya 1 yaşına kadar ölçmemek işine gelmiyordur siz sağlık ocağında her ay takip yaptırmıyor musunuz bizde her ay takipte boy kilo bakılıyor
incim55 Esra___ ilk 3 ay bebeklerde 500 ile 1000 gram alması beklenir sonraki 4 ve 6 aylardada 400 ila 600 arası çünkü hareketleniyorlar ve meme reddi başlıyor o yüzden 6. ayda eğer doğum kilosunu 2 ye katladıysa mevcut kilosunu bile koruması yeterli bu aya kadar o yüzden doktorlar mama delisi olabiliyor üzülmeyin sağlık ocağı hemşiresi ile devam edin takibi bence
Esra___ incim55 bence de çok saçma 3.ayda aşısı yok diye sağlık ocağına gitmedim doktor da boyuna bakmadı nereden bileceğim şimdi uzayıp yazmadığını zaten bir daha gitmeyeceğim en başından beri sevemedim eşim iyi diyip duruyordu Pazartesi aşımız var o zaman tekrar boy kilo bakılacak zaten oğlum çok hareketli eller kollar durmuyor sürekli dönüyor inş birdahaki ay daha iyi kilo alır
deleted2310 Esra___ yok canım benim bebeğimde her ay fazla fazla alırdı bu ay 580 gram almış hareketlendikleri için almıyorlar
incim55 Esra___ aynen benim kızımda çok haraketli 4 aylık bugün tartışdı sadece 400 gram almış 5.700 kilo ben 3. aydada gittim aşı olmasada kilo takibi için
Papatya07 Esra___ benimkide 400gram almis doktor artik kiloyla isimiz yok bebek hareketlendi artik gelisimine bakiyoruz dedi. Meme reddinide surekli emmek istiyordu oda gaz yapiyordu iki saate acinca arayi duzeldi
Papatya07 Esra___ canim benim boyum 1.80 bebegim 49 cm dogdu ailenin en ufak bebegi oyle diyim ailecek cok uzunuz biz. Esimde uzun ama cocukken hep kisaymis birilerine cekiyo iste
Esra___ Papatya07 evet Cnmm siz baya uzunsunuz maşallah bebeğinizin kısa olma şansı Yok gibi 😊 öncelik her zaman sağlıklı olması ama insan anne olunca herşeyi kafaya takıyor gelişiminde bir sıkıntı Yok dedi allahtan doktor inş iyi olur yavrularımız sizin bebeğiniz kaç aylık
Zhnce Esra___ benim oğlumla aynı gün doğan akrabamın kızı arasında 6 cm var Benim oğlum boydan dolayı zayıf duruyor ,diğeri ise tombik ama aynı kilodalar Ve bu genetik diye düşünüyorum Çünkü eşim ve ben o akrabalarımızdsn biraz daha uzunuz
Esra___ Zhnce Cnmm kız ve erkek bebeklerin boyu zaten farkediyor maşallah oğluşuna bizimki şimdilik minyon gidiyor bizim baba biraz kısa onun dışında herkes uzun sanırım babaya çekecek 😊
Hazal22 Esra___ biz de 4.ay kontrolümüzde sadece 300gr almıstık (emiyo sadece) ben de üzüldüm doktorumuza çok az değil mi dedim.bundan sonra 1kg almalar bitti böyle olucak gayet normal dedi mamaya falan başla demedi yani canım
Esra___ Hazal22 benimkinin derdi neydi anlamadım Cnmm ilk ölçtü kilosunu çok iyi dedi sonra bu ay 400 gram almış dedim ooo çok az bilmem ne başladı sıralamaya
Zhnce Esra___ kocakarı lafı var bende severim o lafı 'canı içinde olsun yeter' 😊 illaki babaya anaya cekecekler sen hiç bozma moralini Benim erkek yeğenim kendinden 2 yaş küçük olan kız kardeşiyle aynı boyda Bi anda atar boy şaşırırsın valla 🙏