Solnishko Merhaba hanımlar ikinci sezeryan aynı kesi yerinden yapılıyor mu iyileşme süreci nasıl oluyor bilgi verirseniz sevinirim
zeyzey77 Solnishko Benim ayni yerden kesik olmadı. 5 gün önce Sezeryan oldum. Evde yanimda kimse yok yardım edecek her işimi kendim yapıyorum
Annebalisi Merhaba , 18 gün önce oldum ikinciyi aynı yerden kesildi. İlkini göre daha çabuk toparlandım😊
Cizi-kraker Ne kadar süre sonra oldunuz ikinci sezeryanları hanımlar ? Bebeğim 8 aylık yaşına geldiginde tekrar hamilelik düşünüyorum erken değil demi
DuruveSu Cizi-kraker 3 yıldan önce doktorlar pek sıcak bakmıyorlar canım vücudun toparlaması açısından ama bende kızım 9 aylıkken ikinciye hamile kalmıştım bi sıkıntı olmadı doğumumda 😊
Mine25 Cizi-kraker cesaretinize hayran kaldım . Hamile kalmaktan çok korkan ben ve bebeğim 17 aylık 🙈
Cizi-kraker Mine25 valahi bende hayranım ama uzatmak istemiyorum öyle de böyle Dr ikinciyi düşünüyom bı sferde çıksın arada ikisi bir büyür eşimde yardımcı çok.sukur bide uzakta sarktayiz daha sakin uslu büyüyor çocuklar 🙂🤭