Günaydın güzel anneler 11 aylık bir oğlum var bu aralar oldukça iştahsız diş çıkarıyor onun dışında yemesi gayet iyiydi ek gıdayı seven bi bebekti ama bi kaç gündür mümkün değil bişey yediremiyorum anne sütü alıyor bu arada. Kaşık maması hiç kullanmadım bu aralar alıp kullanmak istiyorum önerdiğiniz güzel dediginiz bir marka var mı? Bir de şimdiye kadar kullanmamakla hata mı ettim vicdanen huzursuz hissediyorum kendimi kullanmalı mıydım diye 😞