Mom081 Arkadaslar bebegim 1 aylik yataga yan yatiriyorum destekde yapiyorum arkasina fakat o kendini sırt üstü yapiyo bugunde sirr ustu yatmis uyurken ve kusmuş boguluyodu bu donmesi 20 gunlukkende vardi cok erke deilmi donmek icin
Berenkooommm Mom081 benim kızımda 3 günlüktü yan yatırır sırtına yastık koyardım yine dönüp sırt üstü yatardı yastığı ittirirdi 1 haftalık olunca falan bıraktım artık yan yatırmayı
GoGirl Mom081 yandan sirt ustu donmesi normal yan yatma yastiklari var ilk zamanlar hep onla destekledim ben
Kbrasg Mom081 Benim bebeğimde 19 gunluk kendı kendıne donuyor kafasını kaldırıyor normal demekki. Annem diyor eskiden bebekler 40 gün gözünü açamazdı şimdikiler yerinde duramıyor🤣