GiybetReis Bebeğim 33 günlük. Doktorum 4 hafta önce artık uyandırmana gerek yok o uyandıkça besle dedi. Ama bişi değişmedi yine 2 saatte 1 uyanıyor. Bebekleriniz ne kdr süre sonra 3-4 saat uyumaya başladı hiç uyanmadan ?
Tomriss GiybetReis sanırım anne sütüyle alakalı bi durum. Çabuk sindirildiğinden acıkıyor ve uyanıyorlar diye düşünüyorum ben.
Sofyatomasatlas GiybetReis benim bebeğim de başta öyleydi şu an 3 ay 20 günlük son 1 haftadır 4.5- 5 saate yakın uyumaya başladı. Sadece anne sütü alıyor.
Beren26 GiybetReis aynen yine 1-2 aya kadar az emdiği için çabuk uyanır sonra süresi artarak devam eder. Benim bebeğim 2 buçuk aylıktı 10da uyumuştu 4te uyandi ilk defa çok şaşırmıştık acaba duymadık mi diye ama sonraki gecelerde öyle olunca demkki artık süresi uzuyor uyku rutini oluştu diye sevindik🤭 biraz daha sabır annesi🤭 Şuan 3ay 3 günlügüz💕
GiybetReis Esin12121212 umarım 6ayı bulmayız. Tek bakıyorum hem bebeğime hem eve vs vs. Yorgun düşüyorum.
KaanAtaM Bebeğim 4 aylık hala gece üç dört kere uyanır üç saate bir emmek ister bizede meme ve mama git dedi doktor gece olunca mama veriyorum bazen 4 saat uyuduğu oluyor
GiybetReis KaanAtaM benimde sütüm yetersiz mama veryorum ama yinede 1,5-2 saati aşmıyor. Çok nadir 3 saat uyuduğumuz.
Kk41 5 aylık hala 2 saatte 1 uyanıyor emiyor . 😫😃 Ne güzel uyuyan bebeler hiç 3 -4 saati göremedim henüz 🤣
Esrayd GiybetReis benim kızım2 ay 26 günlük 11 de yatar 4 e kadar uyurdu bu gece saat başı uyandı emmek istedi valla karışık bu bebeklerin işleri
GiybetReis Esrayd bizim kızda bi kerecik 4 saat uyudu. Çok heycanlanmıştım oh böyle olcaz galiba diye. O ilk ve son oldu😅
KaanAtaM GiybetReis yalan valla daha beter oldu eskiden daha güzel uyuyordu 4. Aya girdik hiç uyku yok