Miraaayadeee Bebeğim 5 gün sonra 5 aylık olucak ama 2 gündür falan bez sayısı azaldı ve öyle dolu dolu olmuyo ama 2 3 kere kakasini yapiyo acaba doymuyor mu diyorum doymasa kakasini yapar mi öyle huzursuzluğu falan yok varmı bilgisi olan
yavruhamsi Miraaayadeee aynı durumdayız su tüketimi mi be zaman artırsam çişli bez sayısı artıyor ama onu fark ettim daha da fazla içmeye başladıım da kaka sayısı beden arttı anlamadım
Elifadakrt Gunde 4 bez değişimi yapıyorum uyanınca öğlen aksam üstü gece uyumadan önce. Bizim de bazen dolu dolu olmuyor ama dr bakti yeterli dedi
Miraaayadeee yavruhamsi ben en az 3 litre içmeye çalışıyorum çişi az olunca acaba ac mi diyorum ama hiç huysuzluğu falan yok bide çiş rengi açık değil acaba susuz mu
Elifadakrt Miraaayadeee bende sizin gibi bezinin dolmadigini söyledim bezini tartti :))) 6. Ay kontrolünde 200 gr aldigini soyledi oldukça düşük aslinda ama persentil tablosuna göre kendi içinde gelişimi iyi dedi. Bende hic anlamıyorum 😏
yavruhamsi Miraaayadeee koyu renkse idrar yolu enfeksiyonu diyorlar canım ama susuz olma ihtimali de yüksek ne kadar sürede koyu renk çişli bez oluyor
Miraaayadeee yavruhamsi ben hiç şu vermedim canım doktor verme dedi daha yeni az az verdim su ama nerdeyse 20 gune yakın öyle koyu renkli galiba
yavruhamsi Miraaayadeee bende su vermedim ama gece altını değişmeyince üst üste çiş yaptığından rengi illa ki farklı oluyor ondan sordum canım
yavruhamsi Miraaayadeee aynen huysuzluk iştahsızlık ve ateş oluyormuş sen daha iyi bilirsin bebişini su tüketimini daha da artır canım benim madenim her emzirme öncesi sonrası 1 su bardağı diyordu ebeler