Prenses39 oeda111 benim de 3 aylıkken sabaha kadar uyurdu korkmayın bebeklerin uykuya da ihtiyacı var acıkırsa uyanırdı zaten bende uyandırmazdım acıkınca uyanıyordu artık büyümeye başladığı için korkmayın
Beren26 oeda111 normal canm benimde şuan 3ay 3 günlük gece uykusuna 10-11 gibi yatıyor saat 5-6 gibi kalkıyor mesela bugün🤭 ama artık bir rutin oluştu gibi şükür. Önce bende korkuyordum ama zaten acıkınca uyanıyor. Sonra emiyor 1 saat uyanık kalıyor alt değişimi ve oyun oynuyoruz seviyoruz gülüyor vs sonra yine uyuyor. 1-2saat bu şekilde. Sevinin uyuyan bir bebek olsun🤭
QueenBeee oeda111 acıkırsa kendisi uyanır zaten canım ben 40ı çıktıktan sonra hiç uyandırmadım bazen altı saat deliksiz uyuduğu da oluyor iki saat uyuduğu da oluyor
oeda111 Kızlar bebeğim acıkınca çıldıran bir bebek gece 12 de mama içmişti sonra uyumuşuz gözümü bir açtım saat 7 az az ağlıyor yaşadınız mı böyle birşey
AlpBeyinAnasi oeda111 benim oğlum da 2 ay 13 günlük, yanımda yatırırım, saat 12de uyusa 6-7ye kadar deliksiz uyur genelde, gece çok nadiren kalkıp bir kere beslenir sonra geri uyur bazen
oeda111 Prenses39 aç mı kaldı düşüncesi ağladı duymadım mı düşüncesi çok kötü içirdim unuttum falan diyorum
Denizbaykal Kizlar Bebegim 3 aylik 27 gunluk kakasini yapdi kırmızı iplik gibi seyler vardi ilk defa gordum yardimci olirmusunuz korkdum da
egelisamom Denizbaykal Doktora götür süt alerjisi olabilir senin sütünden geçiyor yediklerinden bisey alerji yapmış olabilir canım.
Azrakuzu Denizbaykal sizin yediğiniz inek sütü içeren peynir yoğurt vs. Ürünler sütünüzle bebeğinize alerji yapmış olabilir