Kaç olmalı kizlar bilen varmı ? 4 aylık bebeğim kaç numara kullaniyorsunuz
Derinay 2 numara kullanıyorum ben 1 ay oldu geçeli
Derinay 4 aylıkken 2 kullanıyordum ve 5 aylıkken 3e geçmiştim