Roselife1 Danışmanlık falan almadım ama kızım 18 aylık olacak hala emziriyorum hiç meme reddi falan da yaşamadım. Bir kere işe başlasanız da eğer böyle bir durum varsa biberon kesinlikle kullanmamalısınız. Kaşık ya da şırıngayla vermenizi tavsiye ederim, ikincisi 4. Ay atağıyla alakalı olabilir. Öyleyse geçici bir süreçtir baskı yapmayın zorla vermeye çalışmayın daha olumsuz sonuç alırsınız, ayakta memeyi tutma ihtimalleri artıyor ayaktayken ya da mayışmışken vermeye çalışın. Benim verebileceğim tavsiyeler bunlar