Gulsen96 14 aylık oğlum anne ,baba ,dede , mama , ver , al , bitti ( diddi) abla ( abba) diyor. Bir şey istediğinde eliyle gösteriyor gel gel işareti yapıyor ver demek istiyor. Kumandayi getir , Aloyu getir diyorum getiriyor. Otur dediğimde oturur kalk dediğimde kalkar hadi dışarı çıkalım deyince montunun olduğu dolabı gösterir. Banyo yapalım mı derim hemen banyoya koşar. Alkış , baaybay , gel gel yapar. Yemek konusunda iyiyiz erken başlamıştık yürümeye.