Yldz3 saglık ocagı sana aşı zamanlarını söylemesi lazım aslında benim gittiğim hemsire bize hangi ay hangi gün gelecegimizi ve ne aşısı olduğunu söyledi bizde ona göre gidiyoruz . Gecen ay ve bu ay rota asılarımızı olduk 2 doz seklinde veriliyor Aşıyı eczaneden alıyorsunuz hemsire agızdan veriyor . Kesinlikle sende yapabilirsin diyenlere bakma bunların bi zamanı var ve bilen birinin yapması çok önemli . Biraz pahalı ama ben araştırdım bu aşıyı olanlar da rota virüsü olma olasılıgı daha düşük , olsa bile çok hafif atlatıyorlar . Eger olmamıs olursa agır ve tehlikeli atlatılıyor . Şöyle düsünüyorum ben bu aşıya toplamda 700 civarı para verdim ama ya vermeseydim hastaneye daha fazlasını vermek durumunda kalabilirim allah korusun .