Merhaba sevgili anneler oğlum 6 ay 24 günlük. 5,5 aylıktan beri ek gıdaya geçtik 3 gün kuralı ile tadım yaparak. Ama son 1 haftadır çok fazla gaz sorunu yaşıyoruz gece kalkıp 1-2 saat gaz çıkarttırmaya çalışıyoruz. 2. Aydan beri ne gaz ne de kabızlık sorunumuz vardı. Bizimle aynı sorunu yaşayan var mı lütfen yardımcı olursanız sevinirim.