Merhabalar
bu emzirme teknikleriyle ilgili yazılar videolar v.s var ya. Orada örneğin karın karına olmalı, burnu göğüs ucuna bakmalı gibi gibi şeyler. Mesela bebek ağzını çok açmalı kendisi memeye gelmeli. .Ben en rahat çapraz beşikte emzirebiliyorum ama onda da ne bebeğim ağzını büyükçe açıyor ne karın karına denk geliyor ne de diğer detaylar. Böyle hiç o tekniklerle alakasız emziren var mı acaba. Yanlış mı yapıyorum yoksa her bebekte değişebilir mi bu durum merak ediyorum.
bebeğim 28 günlük