Arii Merhaba anneler oğlum 2 yaşında ve ben onu sütten kesmek istiyorum bunu nasıl yapıcam kademeli bir şekilde anlatır mısınız gece napıyosunuz uyanınca ya da gündüz öğle uykusuna yatıyosunuz
Kubra55 Arii canim once gunduz emme isini biraktiyolar genelde ilgiyi dagityolar baska yere cekiyolr filan sonra geceyi birakyosun gunduzde mesela 3 kere emiyosa 1 e dusur ilk yavas yavas biraktircan
azem1234 Arii birkerede kes ben öle yaptım gece uyurken tam memeyi alırken limonu sık azına uyku sersemi gene emeyim diye uğraştı aynısını gene yaptım o gece 5 kere falan yaptın daha da almadı
Arii Kubra55 denedim olmuyo ki gündüz uykusuna illa emerek uyucak ne kadar konuşmaya çalışsam da bağırdı çağırdı ağladı hadi gündüzü hallettim diyelim gece napıcam sürekli uyanıyo emmek için off cesaret edemiyorum ama kesmem lazım artık