Kızlar oğlum 11 aylık. 2-3 aylıktan beri bazen geceleri uyanıp çığlık çığlığa ağlıyor. Gözleri kapalı. Hıçkıra hıçkıra ağlıyor. Bu gece de aynısı oldu. 15 dk kendine gelsin diye uğraştık. Kalbi yerinden çıkacak sandım ağlamaktan 😔 üstünü soydum bi yerinde bişey mi var diye baktım yok. Kendine gelemedi bi süre etrafa bakıp bakıp ağladı. Bişeyden korktu heralde rüya gördü. Size de böyle oldu mu hiç? Yarın doktora sorucam artık normal mi diye