Bebeğim 8 aylık 9 tane dişi var. Önceki dişlerde pek problem yaşamadık ateş falan olmadı. Ama köpek dişleri kabarmış 1 aydır ne yemek yiyo ne bişey. 2 gündür de atesleniyor. İyice halsiz düştü. Neden bu kadar erken çıktı disler acaba ya da bu kadar erken çıkarmasının Bi zararı olur mu. Diş ateşi kaç gün sürer