Merhaba kızlar,
26 aylık kızım ile tüm gün zevkle ilgileniyorum, tüm oyunlarımızı birlikte oynarız. Uzaktan çalıştığım için 7-24 yanındayım. Kızım öpülmekten çok hoşlanmayan bir bebek. Son 1 ayda ne zaman yanağından öpmek istesem ya da dudaklarımı uzatıp öpmeye çalışsam gülerek suratıma çat diye vuruyor. Benden başka kimseye de bunu yapmıyor. Benim dışımdakileri cici diye okşayıp seviyor hatta. Beni hiç böyle sevdiğini de göremedim açıkçası maalesef 😔 bu durum 2 yaş sendromuna mı bağlı? Kızım 5 dk aynı yerde oturmaz ayrıca. Sürekli hareket halinde. Onca oyuncağımız var veya onca etkinlik bulmaya çalışıyorum ama kızımla doğru düzgün hiçbir etkinlik yapamıyoruz oturmadığı için. Bu tür davranışlar 2 yaş çocuklarında normal mi? Çevremde başka çocuk olmadığı için sizlere sormak istedim. Her 2 yaş çocuğunda bu evrede böyle davranışlar, belli bir süre dikkat sağlayamama durumu oluyor mu?
Ayrıca bir de bir temel sorunumuz daha var tabii: kızıyla hiç ilgilenmeyen, gelip gidip yatan ve yemek yiyen, 5 dk agu gugu yapmayı babalık sanan bir eşim var. Bununla birlilte akşam eşim eve gelince kızımı tanıyamıyorum resmen. Tüm gün çoğunlukla uslu uslu oturan kızım, o gelince gündüz hiç yapmadığı şeyleri yapıyor, yaramazlık yapıyor, yemek yemek istemiyor. Böyle sorunları daha önce yaşayan oldu mu aranızda? Sizce sebebi nedir? Ne yapmamı tavsiye edersiniz?