Bsradoruk bende aynı makineyi kullanıyorum seni okadar iyi anlıyorum ki aldım iki gün uğraştım bir damla bile gelmemişti aldım mağazaya gittim bu çalışmıyor bile dedim ama şunu unutuyoruz bebeğin emmesi ile makine çok farklı. İlk önce sakin ol sen ne kadar gerilip stres olursan sağım yapmam zorlaşır ben emzirme atletime kadar çıkartıp uğraştım sağım yapmadan önce memenin birini bebeğine verme bekle süt dolsun ben ilk önce süt gelmiyor diye sağım yaparken bir memede çocuğu emzirdim biriylede sagmaya çalıştım o anda süt geldi öyle dene bir süre sonra memen alışacak zaten sağ beni sağ beni artık diye bağıracak inan üzme sakın kendini stres olma meme sende bebekte sende ee pompa da var o süt gelecek başka yolu yok inan ve sütünü ziyan etme azıcık bile çıksa hemen poşete koy tarih yaz at derin donduruya😁😊😊