Bn humana mama vermiştim bu şekilde çok nadir veriyordum bilmiyordum açıldıktan 3-4 hafta içinde bitmesi gerektiğini mamayı açalı 2 ayı geçmişti mamayı verdim sonra foruma girdim orda gördüm şok oldum sonra araştırdım bozulan mama topaklanıyormuş ve tam erimiyormuş pütürlü kalıyormuş çok şükür birşeyde olmadı tabi o mamayı hmn atın