Arkadaşlar bir tane oğlum var 1 yaşında ve ondan sonra sırtım çok ağrımaya başladı 1 fıtık denilmişti doğum sonrası ama eminim 2 tane var sanırım tahmin ağrıyan yerlerimden anlıyorum fıtığı normal doğum yapmıştım ve bir daha çocuk düşünüyoruz 2 yaşına gelince oğlum fıtık normal doğuma engelmi ?