Ballar Slmlar annelerr bebeğim 40 günlük her beslenmeden sonra kaka yapıyor gürültülü bir şekilde gaz sanıyorum ama bakıyorımki kaka sizce bu durum normalmi bebek ne kadar süreyle bezini kirletir yada hep kaka yapması ne demektir
Elaylama Ballar benimki de öyle emerken bir öncekinin gazını kakasını yapıyor ve gürültülü yapıyor doktor normal dedi rengi kıvamı falan normalse tabi. 40lı bebek gazla beraber atarmış kakayı zaten.
Deletedmom381 Ballar buna sadece MasaAllah denir. Kakasını yapabiliyor olması çok iyi. İshal değilse sıkıntı etmeyin.