Kızlar merhaba iyisinizdir ınsallah oglum artık bır yasına gırıcek ama ben hıcbır seye yetısememeye basladım napıcam bılmıyorum
P kadar yorgunum ki dogum gunu VS bıle kutlamayı dusunmuyorum ki ZTen vıruste de kutlamam
Neyse soruma geleyim reklamlarda da goruyprum suyun ıcıne atılan kapsuk VS gıbı takvye gıda alanlarını varmı onerecegınız ne var daha dınc tutmak ıcın bırseuler varmı onerılerınızı beklıyorum 😬😔