DaisyMom evet iste tam o zamanlar bizde ayniydik benim bebegim de kolikti 1.5 ay civari gaz zirve yapiyor sonra 2. Aydan itibaren yavas yavas azaliyor sizin az kalmis insallah yakin zamanda azalarak biter bebiste sizde rahat edersiniz. Gaz cok zor yipratiyor, ben gazlari azalmaya basladiktan sonra gunduz 1 bucuk saatte bir uyuttum bebegi boylelikle gece uykulari da duzene girdi. Denemenizi tavsiye ederim